BellzochSowz

Alla inlägg under mars 2012

Hejjsan detta är ngra bilder jag tog idag för idag föddes...ALBIN ( Min Drake  )

 

 

   

Ja min lilla söta gosiga ut söta drake  

    


´Bye ska spela msp (: ♥

 


Tjeeeeenaaaaa! :'DD

Bellz Här! (: 

BVad tyckte ni om mello? ö.ö 

Jag tycker att Sean Banan och Youngblood skulle gott vidare T_T Men dom mötte varandra.. o.e

Sen kommer Top Catz och Torsten?! VAFAAAAAN? Ö.Ö

T_T


Aja.. Nu sk jag spela Crazy Cards med Felle885 på msp.


Vi Sees! <3


//Bellz♥

Häjjsan   Nu ska jag visa min bff. Bli nt avensjuk bellz du betyder också allt för mig ♥

   Here he is ;D

Jag vet att jag bloggar sent men hade tråkigt på msp D:

Men här kmr en till bild  

   Min gäst bok xD


Men nu är jag trött D:

Men jag ska blogga imorn & då ksk ni får se ngra irl bilder när jag åker slalom irl mst bara komma ihåg kamrean xD


 

Tjeenaa! ;D

Bellzan hääär! xD Mitt första inlägg nu ju (;

Just nu sitter jag och spelar msp och chattar med en awsome kille! 

Han heter Jecb och är världens snällaste! (: 

Ska se om jag har någon rolig bild som jag kan lägga ut xD :

 

Jätte kul bild! -.- 

Har inte Paint eller så på den här datorn annars skulle jag lägga ut en bild på mig från msp! [:


//Bellzan♥

Hejjsan! Asså jag tror belli nt har bloggat   För ja typ xD

Men ifal idag när jag loggade in på msp ( Movistarplanet.se ) så såg jag att jag hade mer än 3.000 sc o':

Många måste ha sett mina filmer (: ♥

Men ni mst se coola_isabelle´s också de e hon som e Belli som delar bloggen 8'DD

För igår fick hon göra bloggen & jag gjorde hedern & den dära profil grejen  Ni får gärna komentera & fråga saker för ja jag kmr ifal eller jag har tämt att vi ska ha veckan fråga xD OBS: Belli om du ser detta vi SKA ha veckans xD Men bye nu ska jag vara inne på msp ett tag (; hoppas belli bloggar ngt D:


 DEN BLEV NT SUDDIG ÅYEEEEEY JAG FIXADE DE OYEEEEÅY JAG FIXADE DE JAG ÄGER SÅ NI VET ÅÅÅYEEEY

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj! Vi är två mspgalna tjejer och vi heter coola_isabelle och sos44 på msp! Vi är bästa vänner på msp frv and evr!♥
Hoppas du gillar bloggen! /BellzOchSowz!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards